RSG geb en BSN minderjarig
Op deze pagina kunt u als ouder/verzorger van een minderjarige belegger in het Oikocredit Nederland Fonds via onderstaand formulier eenvoudig en snel de geboortedatum en het Burgerservicenummer (BSN) van de minderjarige belegger invullen en zo aan ons doorgeven.
Let op: bent u ouder/verzorger van meerdere minderjarige beleggers in het Oikocredit Nederland Fonds waarvan het BSN en/of de geboortedatum niet bij ons bekend zijn? Dan dient u dit formulier meerdere keren in te vullen, voor iedere minderjarige belegger met zijn/haar eigen persoonlijke gegevens.
Heeft u vragen? Antwoord op veel gestelde vragen vindt u onder het formulier, onderaan deze pagina. Staat uw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op via het e-mailadres nederland@oikocredit.nl of bel ons op 030 234 10 69.
Dank u wel!
Meest gestelde vragen
-
Mijn BSN is bekend bij de Belastingdienst. Waarom moet ik deze dan aan jullie doorgeven?
Meer vragen & antwoorden lezenUw beleggingssaldo bij het Oikocredit Nederland Fonds kan alleen door de Belastingdienst gekoppeld worden aan uw belastinggegevens wanneer wij ook uw geboortedatum en BSN doorgeven. De combinatie van die twee is specifiek en gebruikt de Belastingdienst ter identificatie voor de vooraf ingevulde aangifte.
-
Mijn kind betaalt geen belasting, waarom hebben jullie dan deze gegevens van hem/haar nodig?
Meer vragen & antwoorden lezenHet vermogen van uw kind wordt bij uw vermogen opgeteld. Daarom zijn we nog steeds verplicht deze gegevens door te geven aan de Belastingdienst.
-
We hebben een gemeenschappelijke beleggingsrekening. Zijn de gegevens van één van de twee rekeninghouders niet voldoende?
Meer vragen & antwoorden lezenHet betreft een en-/of-rekening die op naam van twee rekeninghouders staat. Omdat beide rekeninghouders gevolmachtigd zijn met betrekking tot de rekening, hebben we de gegevens van allebei de rekeninghouders nodig.
-
Ik heb de door jullie gevraagde gegevens al eerder doorgegeven. Waarom krijg ik nu dit verzoek?
Meer vragen & antwoorden lezenDit kan verschillende redenen hebben:
- Het kan zijn dat meerdere personen binnen uw gezin een belegging hebben bij Oikocredit Nederland, maar dat alleen uw mailadres bij ons bekend is. In dat geval krijgt u voor alle gezinsleden de mail. We hebben de gegevens van elke belegger nodig, dus ook die van al uw gezinsleden.
- Het kan zijn dat u een en/of-rekening heeft en dat we de gegevens van uw partner / mede-rekeninghouder niet volledig zijn of ontbreken.