Participantenvergadering en algemene ledenvergadering 23 mei 2022

12 april 2022

We nodigen u van harte uit voor de participantenvergadering en de algemene ledenvergadering op maandag 23 mei 2022. De participantenvergadering is van 19.00 uur tot 19.45 uur. Van 19.45 uur tot 20.30 uur geeft Mirjam ’t Lam, algemeen directeur bij Oikocredit, vervolgens een presentatie over de ontwikkelingen in de portefeuille van Oikocredit International in 2021 en een vooruitblik op 2022. De algemene ledenvergadering is daarna van 20.30 uur tot 21.30. De vergaderingen vinden dit jaar weer plaats op ons kantoor aan de Arthur van Schendelstraat 550 in Utrecht. We hopen u daar te ontmoeten!

Aanmelden kan eenvoudig door een e-mail met uw relatienummer te sturen naar nederland@oikocredit.nl. Vermeld daarbij ook welke vergadering(en) u wilt bijwonen: ‘participantenvergadering’ en/of ‘ALV’. Per mail ontvangt u voorafgaand aan de vergadering de betreffende vergaderstukken.

« Terug naar het nieuwsoverzicht