Member programma

Met ons Member Programma maakt u deel uit van een community van impactmakers in de meest pure vorm.

Participantenvergadering en algemene ledenvergadering 31 mei 2021

dinsdag 11 mei 2021 10:25

We nodigen u van harte uit voor de participantenvergadering en de algemene ledenvergadering op maandag 31 mei 2021.

De participantenvergadering is voor beleggers in het Oikocredit Nederland Fonds. Deze vindt plaats van 19.00 uur tot 19.45 uur. Van 19.45 uur tot 20.30 uur zal Bart van Eyk, directeur investeringen bij Oikocredit International, een presentatie geven over de ontwikkelingen in de portefeuille van Oikocredit International in 2020 en vooruitblikken op 2021. De algemene ledenvergadering is voor leden van Oikocredit Nederland en is van 20.30 uur tot 21.30 uur. Wegens de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan vindt deze vergadering digitaal plaats.

Aanmelden kan eenvoudig door een e-mail met uw relatienummer te sturen naar nederland@oikocredit.nl. Vermeld daarbij ook wat u wilt bijwonen: ‘participantenvergadering’, ‘ALV’ en/of ‘presentatie Bart van Eyk’. Via uw e-mailadres ontvangt u voorafgaand aan de vergadering de betreffende vergaderstukken en de link om deel te nemen.

• Steun mensen zoals Juana uit El Salvador

• Steun mensen zoals Efrance uit Oeganda